Thursday, October 21, 2010

MILENNIAL TEMPLE - MISTISFILES



Ini adalah Milennial Temple (atau Temple Mount) yang telah dirancang pembinaannya di atas tapak Masjid Al-Aqsa. Rekabentuk dan senibina Millennial Temple ini telah dirancang bertahun-tahun dan ada jurupelan yang mengkaji senibina kuil-kuil Yahudi terdahulu seperti Ezekiel Temple dan Solomon Temple untuk menghasilkan senibina Milennial Temple ini selama 30 tahun.

Untuk merealisasikan Milennial Temple ini, pihak Jesuit dengan kerjasama 'The Masonic's Papacy' di bawah kawalan Freemasonry dan pemerhatian Zionis Antarabangsa menjalankan plan yang digelar 'Roadmap War' di mana mereka ingin membersihkan tapak itu dari kewujudan Masjid Al-Aqsa dan di antara perancangannya yang telah atau akan dilaksanakan ialah:

*menjauhkan orang Islam dari Masjid Al-Aqsa supaya melupakan masjid itu atau berasa tidak ada kena mengena dengan masjid itu dengan menyebarkan di media-media atau gambar-gambar Masjid Al-Sakhrah (Dome of The Rock-berkubah emas) sebagai Masjid Al-Aqsa yang sebenar sedangkan Masjid Al-Aqsa berkubah hijau dan terletak lebih kurang 91.44 meter dari Dome of The Rock.

*menjalankan propaganda Islam sebagai punca keganasan dunia dan melancarkan perang salib ke atas keganasan (sebenarnya ke atas Islam).
Jadi Islam dikambinghitamkan-rujuk 911

*merekrutkan sebahagian orang Islam sebagai Masonik (selalunya orang-orang yang berpengaruh, para pemimpin dan ahli perniagaan)

Kemudian apabila Milennial Temple siap, mereka akan menabalkan 'The Black Pope' untuk menjadi Raja Satu Kerajaan Dunia (One World Government) yang menjalankan Order Baru Dunia (New World Order) selain menjaga keturunan Yahudi sebagai bangsa pilihan Tuhan.

Ini adalah perancangan Jesuit;Nasrani dan Freemasonry/Zionis;Yahudi untuk menghancurkan musuh mereka sepanjang zaman;Islam.

-MistisOrganization

No comments:

Post a Comment